DAJANA DORKIĆ
Naziv rada: Kabare
Dimenzije: 50cm x 70cm x 40cm
Tehnika: Kombinirani materijali
Umjetničko obrazloženje : Crveni objekt u čijoj se unutrašnjosti nalazi maketa kabarea. U ovome radu bavila sam se miješanjem društvenih struktura i teksturom kao likovnim elementom.
VIDA GUZMIĆ
Prostorna instalacija
Primjenjen istraživački način rada. Namjera je bila spojiti teme koje me zanimaju i artikulirati ih kroz različite medije. Psihogeografija, tehnika automatskog pisanja (Situacionistička internacionala,Guy Debord), otvoreno djelo, funkcija sjećanja, psihicka stanja i granica normalnog – teme su kojih se dotičem u ovome radu i istražujem ih kroz različite medije – instalacija, video, tekst, zvuk.
MARTIN MRZLJAK
Video instalacija
Zanimalo me gdje je granica između poznavanja i upoznavanja, zanimalo me gdje počinjemo drugačije gledati na jednu cjelinu, koliko informacija više ili manje može promjeniti naše stajalište i odnos prema tim imaginarnim ljudima s njihovim imaginarnim pričama za koje smatramo da su stvarne i u nama se stvara osjećaj da smo emotivno povezani s tim osobama i njihovim životima.
STJEPAN MILAS
Ispod/Under, animirani film
IVA JURIČKI
Garlanica, animirani film
SINOPSIS: Postoje mnogi svijetovi. Neki su veliki , gigantski koji se protežu prostranstvima svemira… a neki su pak mali , sićušni .
Garlanica je nadrealni svijet kojim kroči jedan stvor, igrajući se s malim paukićem te svojim velikim tankim nogama putuje po tom svom svijetu, nailazeći na prepreke u potrazi za novim horizontima.
FM from vid benisek on Vimeo.
ZORAN STEPIĆ
FM Prijem, animirani film
Tehnika: stop animacija(time-lapse), flomaster(marker) na staklu
Kratki film atmosfere
Prozor kao nositelj radnje služi kao prijamnik radio signala. Uz audio signal sposoban je „hvatati“ i „boju“,vizualni izričaj istoga. Pogled koji prozor pruža ostaje običan, neokaljan posebnim intervencijama dok u igru ne uleti čisti signal slučajno odabrane radio stanice.
Zvuk radio stanice postaje živ, „infiltrira“ pogled prozora u obliku svakojakih ilustracija u pokretu koje on sam diktira, bio veseo, tužan ili tko zna kakav u trenu postojanja.
Pri izradi rada sam se pokušao koristiti postprodukcijskim pomagalima što je manje moguće.
Sve počiva na medjusobnoj interakciji vidljivoga i opipljivoga na prvi pogled, koliko oko(kamere) može osjetiti, toliko i predaje.
VID BENIŠEK
Crna Kutija, animirani film
Ovim filmom želim prikazati na drastičan način čovjeka i njegovu ovisnost.
Inspiraciju sam našao u glazbi i video spotovima Massive Attack-a, koji svojim stilom imaju jak utjecaj na mene. Izrazit ću to mračnim i nadrealističkim stilom koji inače dominira mojim radovima.
Odabrao sam pastel jer mi se čini najpogodnijom tehnikom za prikazivanje atmosfere u filmu.
Želim da gledatelj osjeti nelagodu gledajući moj film.
MOJA MAJKA, Lea Dragić