Katerina Duda
Rad tematizira sjećanje – prostore/mjesta koje vežemo uz prva sjećanja, često kao mutne slike ili fragmente uz neku priču koja obilježava odrastanje. Rad se sastoji od sedam videoradova (sedam različitih ljudi) koji prikazuju aktivacije sjećanja: pretvaranja sjećanja u pokret i njegovu evokaciju. Videoradovi prikazuju fragmente ili cijelu osobu kako na manje ili više dinamičan način izvodi pokret/akciju na mjestu uz koje je vezana sjećanjem – bilo da je riječ o zagrebačkom kvartu iz djetinjstva, parku ili podrumu.
Drugi segment rada je knjiga priča iz djetinjstva vezanih uz posebna mjesta, uz fotografije fragmenata mjesta. Rad propituje koliko prostor čuva sjećanja i koliko je pojedinac kroz osobnu priču s tim mjestom povezan. Osobe koje sudjeluju dio su iste generacije (rođeni 1989.) i pitanje je koliko su prva sjećanja obilježena širim političkim događajima ranih devedesetih.
Rad tematizira i istražuje norme i odnos prema okolini u gradskim prostorima kroz motive divljih staza utabanih u gradske zelene površine i korova.
Divljim putevima je pristupano iz nekoliko uglova -akcijom hodanja po jednoj od nađenih puteva dok nije proširen do 1.5 metra, kolika je standardna minimalna širina gradskog nogostupa. Video performansom u kojem je sniman čin metenja jedne od divljih staza te na kraju samom dokumentacijom divljih puteva kojom se oni iz pozadine stavljaju u centar pozornosti i zbivanja.
Korovima se rad bavi kroz video koji prikazuje lončanice u interijeru. Zemlja u lončanicama je sakupljena na različitim zelenim površinama u Zagrebu i iz nje su nakon što je sakupljena izrasli korovi prikazani na videu. Korovi su dalje uzgajani u stanu poput kućnih lončanica sa cvijećem. Divlje staze i korovi uzgajani u kući rade odmak od zadanog i propituju granice prihvaćenog i propisanog u gradskim prostorima.
Luana Lojić
Manipulacija frekvencijama koja je u performansu vidljiva u obliku projekcije sa „smetnjama“, rezultat su dodirivanja dvaju organsko različitih materija. Kamera bilježi sliku najbliže prirode ili pejzaža. Postavljena je na prozoru i optički bilježi vanjski prostor. Kamera šalje signal vanjskom radio receiveru, spojenom s projektorom. Receiver je namješten na samom rubu prijemljivosti frekvencije, čineći sliku podložnu prikazu svake malo veće smetnje u prostoru. Između te dvije antene što čini razmak od kojih 4 metra, stvaraju se frekvencijska polja. Ako bilo koje organsko tijelo prohoda među antenama, na slici se generira vidljiva smetnja ili tzv.snijeg. Pažljivijim prodiranjem u polja, moguće je stvoriti kompoziciju smetnje, što nužno uključuje određeni tjelesni pokret, zadržavanje ili ponavljanje istog. Performans se sastoji u izvođenju pokreta ovisnog o polju, te upoznavanju početaka i krajeva polja (frekvencijskih valova).
Roko Crnić
Dorotea Kraševac
Stella Leboš